Model de prova, d'examen.
Qüestions generals:
Posaré al bloc els documents i els models d’examen i les recomanacions ja fetes i les correccions ja passades a 1r Batxillerat Diürn i Nocturn. Els exàmens seran aquests, puc, com a molt, variar i canviar algunes de les preguntes ja existents. O sigui que totes les preguntes les teniu ja ficades.
Us adjunto el model de prova de l'examen del tema de l'individu i la societat.
Model d’examen per a tots els meus batxillerats: Diürn i nocturn.
1 Batxillerat A-B; Y-Z (horari Diürn): Tal vegada si tinc permís el divendres 30 d’abril faltaré us adjunto aquest model d’examen, es tracta del document 3 de la pàgina 199:
Llegir-ho amb atenció i cal respondre les preguntes següents:
La constitució social de la humanitat.
D’aquí que resulti insostenible la teoria de “l’individualisme possessiu” amb la qual es va iniciar l’economia moderna, segons la qual, cada home és amo de les seves facultats i del producte d’aquestes facultats, sense deure per això res a la societat. Al contrari, cal reconèixer que el desenvolupament de les facultats humanes (Intel•ligència, voluntat, cor) deuen molt a la família, l’escola, el grup d’amics, la comunitat religiosa, les associacions voluntàries, la societat política, fins i tot a la societat internacional [...] D’aquí que afirmar que algú és amo de les seves facultats i del producte d’aquestes facultats no tan sols és una mostra d’egoisme, sinó també d’ignorància”
Cortina, Adela: Ciutadans del món: cap a una teoria de la ciutadania .
1. Defineix l’individu i la societat. Nivell de relació. Fes-ne una explicació personal. [3 punts]
2. Defineix i explica i redacta la sociologia i els seus pares segons la classe. Auguste Comte, Max Weber i Émile Durkheim. [1 punt]
3. Parla dels processos de socialització. Què és i les seves fases. Justifica i raona i explica la teva resposta. [Aquesta la podeu extreure del llibre. Encara no tractada a classe] [3 punts]
4. Des de l’expressió filosòfica i la redacció explica que et sembla l’opinió de l’autora i en què consisteix la contradicció que assenyala l’autora. [3 punts]
[Recomanació general: Cal entregar-ho a mà. redacta, escriu, explica i justifica les respostes, essent més important preguntar-se i interrogar-se que la solució final. No facis faltes, cuida l’ortografia, la redacció i l’estil. Ajuda al corrector: fes bona lletra, deixa espais i marges.]
Posaré al bloc els documents i els models d’examen i les recomanacions ja fetes i les correccions ja passades a 1r Batxillerat Diürn i Nocturn. Els exàmens seran aquests, puc, com a molt, variar i canviar algunes de les preguntes ja existents. O sigui que totes les preguntes les teniu ja ficades.
Us adjunto el model de prova de l'examen del tema de l'individu i la societat.
Model d’examen per a tots els meus batxillerats: Diürn i nocturn.
1 Batxillerat A-B; Y-Z (horari Diürn): Tal vegada si tinc permís el divendres 30 d’abril faltaré us adjunto aquest model d’examen, es tracta del document 3 de la pàgina 199:
Llegir-ho amb atenció i cal respondre les preguntes següents:
La constitució social de la humanitat.
D’aquí que resulti insostenible la teoria de “l’individualisme possessiu” amb la qual es va iniciar l’economia moderna, segons la qual, cada home és amo de les seves facultats i del producte d’aquestes facultats, sense deure per això res a la societat. Al contrari, cal reconèixer que el desenvolupament de les facultats humanes (Intel•ligència, voluntat, cor) deuen molt a la família, l’escola, el grup d’amics, la comunitat religiosa, les associacions voluntàries, la societat política, fins i tot a la societat internacional [...] D’aquí que afirmar que algú és amo de les seves facultats i del producte d’aquestes facultats no tan sols és una mostra d’egoisme, sinó també d’ignorància”
Cortina, Adela: Ciutadans del món: cap a una teoria de la ciutadania .
1. Defineix l’individu i la societat. Nivell de relació. Fes-ne una explicació personal. [3 punts]
2. Defineix i explica i redacta la sociologia i els seus pares segons la classe. Auguste Comte, Max Weber i Émile Durkheim. [1 punt]
3. Parla dels processos de socialització. Què és i les seves fases. Justifica i raona i explica la teva resposta. [Aquesta la podeu extreure del llibre. Encara no tractada a classe] [3 punts]
4. Des de l’expressió filosòfica i la redacció explica que et sembla l’opinió de l’autora i en què consisteix la contradicció que assenyala l’autora. [3 punts]
[Recomanació general: Cal entregar-ho a mà. redacta, escriu, explica i justifica les respostes, essent més important preguntar-se i interrogar-se que la solució final. No facis faltes, cuida l’ortografia, la redacció i l’estil. Ajuda al corrector: fes bona lletra, deixa espais i marges.]
Comentaris